Παρακαλούμε όποιοι συμφωνούν με τις θέσεις που αναπτύσουμε στο κείμενό μας ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Τα ...δώρα του Jumbo στον τουρκικό εθνικισμό να συνυπογράψουν συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα ή στέλνοντας e-mail στο protpolthraki@gmail.com γράφοντας όνομα, επώνυμο, πόλη και την λέξη “Υπογράφω”.

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Jumbo: Καταγγελίες καταναλωτών για προσβλητική συμπεριφορά και άρνηση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων

Έχουν σπάσει ρεκόρ οι καταγγελίες καταναλωτών για το JUMBO ,αλλά τα αρμόδια Υπουργεία έχουν Ωτίτιδα!

Και ειδικά η Γενική Γραμμματεία του Καταναλωτή , χρόνιας μορφής.
Η μια στις τρείς καταγγελίες καταναλωτών στα Blogs (ειδικα στα μεγάλης επισκεψιμότητας), αφορά το πολυκατάστημα παιχνιδιών (και όχι μόνον) κινεζο-JUMBO......

Τι για χυδαίες διαφημίσεις που απευθύνονται στα παιδιά, τι για κουτοπόνηρες -προκλητικές πρακτικές στην επιστροφή (αναρίθμητων) ελαττωματικών προϊόντων, τι προσβλητική συμπεριφορά των σεκιουριτάδων με σωματικό έλεγχο?

απαραδεκτη συμπεριφορα και των 2 υπευθηνων στα τζαμπο ταυρου οταν πηγα να αλλαξω 2 καρεκλες θαλασσης που ηταν ελλατωματικες σκιστηκαν μεσα σε 20 μερες απο την ημερα που τις αγορασα και μου απαντησαν οτι δε μπορουν να τις αλλαξουν γιατι εχουν περασει πολλες μερες απο τοτε που τις πηρα Ντροπη σε ενα τετοιο καταστημα να πουλανε ελλατωματικα πραγματα και μετα να σου απαντανε πολυ κυνικα οτι αυτη ειναι η πολιτικη τις εταιριας εννοειτε οτι δε θα 
ξαναψωνισουμε απο τα καταστηματα τους και λυπαμαι που με αναγκαζουν να μπω στη διαδικασια της ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ τους 


Εγω παντως τις εκανα τις καταγγελιες μου στην Πυροσβεστικη (www.fireservice.gr) και εγινε ελεγχος και πεσανε προστιμα σε καποια καταστηματα. Ας κανουμε και εμεις κατι για να κινητοποιηθουν οι υπευθυνοι. Ενα e-mail χρειαζεται...



Απαραδεκτη επισης συμπεριφορα υπαλληλου στο καταστημα Jumbo της παιανιας.
Επισκεπτικα το καταστημα με την μητερα μου και τα δυο παιδια μου το βραδυ της πεμπτης.Ολα ξεκινησαν οταν ο γιος μου 19 ΜΗΝΩΝ εσκισε μια συσκευασια ενος φορτηγου πριν προλαβω να την πληρωσω και ενω οδευω προς το ταμειο για πληρωμη δεχομαι επιθεση απο καποιο υπαλληλο του καταστηματος ο οποιος με υβριζει μου μιλαει με χυδαιο τροπο και επιθετικο λεγοντας οτι ειμαι γυφτισσα και εγω και το παιδι μου γιατι τον αφησα να ανοιξει τη συσκευασια και οταν εγω τον ρωταω με οση ψυχραιμια μου εχει μεινει για πιο λογο μου μιλαει κατα αυτον τον τροπο μου και εφοσον δεν εχω αρνηθει την πληρωμη του προιοντος και ποιο ειναι το προβληματα?

η απαντηση του ηταν οτι ερχεστε εδω μεσα και νομιζετε πως ειναι το σπιτι σας και οποτε θελουμε οσοι δεν υπακουν στους κανονοσμους τους πεταμε εξω στο λεπτο και στην καλυτερη των περιπτωσεων καλουμε την αστυνομια. Εκει σταματησε αφου πρωτα προσπαθησαν να τον συγκρατησουν 2 συναδελφοι του που εποιϊΚΟς ΕΚΡΥΒΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.

Εφτασα λοιπον στα ταμεια για την πληρωμη τελειως ξαφνιασμενη και θολομενη απο το συμβαν εκει με πλησιασαν οι δυο υπαλληλοι που προσπαθουσαν λιγο πριν να συννετησουν τον συναδελφο τους εν ονοματι ΧΡΗΣΤΟ[το ονομα το ακουσα στη εξοδο]λεγοντας μου [ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ].Εκει λιγο ηρεμησα.Αφου πληρωνω στεκομαι με τον γιο μου στην εισοδο και περιμενω με το γιο μου την κορη μου και την μητερα μου για να φυγουμε και να παλι ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ο οποιος σχολαει παει χτυπαει την καρτα του και περνωντας απο διπλα μου μου λεει ψυθιριστα μην τολμησεις να κανεις κατι.

Ξαφνιαζομαι για ακομα μια φορα και ζηταω αμεσως το ονομα του κυριου για να υποβαλλω μηνυση και να καλεσω το 100.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ [ΕΓΩ ΣΧΟΛΑΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠ'ΕΞΩ].Για καλη μου τυχη ειχε ερθει ο πατερας μου για να παρει την μικρη μου να την παει καταυθειαν τεννις.Βγαινω λοιπον ο κυριος περιμενε απ'εξω με αγριεμενος υφος κουνοντας τα κλειδια του σαν ροδα και κοιτωντας με αγριεμενα.Εκει εληξε αφου ειδε οτι δεν ημασταν μονες μας.

Ενα θα πω ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΗΡΗΣΗ JUMBO ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟΥς ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥς ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ.

ΕΠΙΣΗς ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΤΑ JUMΒO ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟς ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΠΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ........ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩς.

 Αναδημοσίευση από Adena 

http://adena-gr.blogspot.gr/2011/02/jumbo.html



 "Κάτι που πρέπει να γίνει σε όλους γνωστό: τα καταστήματα Jumbo έφτιαξαν τον εσωτερικό χώρο με τέτοιο τρόπο ώστε αν μπαίνεις από το ένα επίπεδο, περνάς αναγκαστικά από όλα τα είδη γιατί οι διάδρομοι είναι έτσι φτιαγμένοι, και ο μόνος τρόπος για να...βγεις είναι να πας στο επάνω όροφο, να τον περάσεις ζιγκ-ζαγκ και αυτόν, για να βγεις έξω! Μάλιστα αν μπεις στο κατάστημα, κάνεις 10 μέτρα και μετά αλλάξεις γνώμη και θες να βγεις έξω, η υπάλληλος σε πληροφορεί ότι πρέπει να κάνει τον γύρο όλου του καταστήματος.

Το άλλο περιστατικό με την απαράδεκτη στάση του καταστήματος: πριν λίγες μέρες με τον καύσωνα μπαίνει στο κατάστημα μια έγκυος σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, με έναν μικρό χυμό στο χέρι. Η απαράδεκτη προϊστάμενη στην είσοδο λέει στην έγκυο να βγει έξω (στον καύσωνα) για να τελειώσει τον χυμό της γιατί αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος! Τελικά με το ξέχεσμα που έφαγε η προϊσταμένη από άλλους πελάτες, αναγκάστηκε να αφήσει την έγκυο μέσα στην δροσιά για να τελειώσει τον χυμό της... παρομοίως δηλαδή θα στερήσουν σε μια μάνα να δώσει φαγητό στο παιδί της που είναι σε καροτσάκι;;; Αυτά στο Jumbo στην Πειραιώς.

Και όλος ο κόσμος φυσικά μέσα βρίζει για το απαράδεκτο να πρέπει να κάνεις γύρο όλο το κατάστημα για να βγεις... αλήθεια, δεν υπάρχει κανένας νόμος γι' αυτό";;;


Αναδημοσίευση από το Τρομακτικό


 http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/07/jumbo.html

Παρακαλούμε όποιοι συμφωνούν με τις θέσεις που αναπτύσουμε στο κείμενό μας ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Τα ...δώρα του Jumbo στον τουρκικό εθνικισμό να συvυπογράψουν συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα στο πάνω μέρος του ιστολογίου ή στέλνοντας e-mail στο protpolthraki@gmail.com γράφοντας όνομα, επώνυμο, πόλη και την λέξη “Υπογράφω”.

Πρωτοβουλία Πολιτών «ΘΡΑΚΗ»
protpolthraki.blogspot.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.