Παρακαλούμε όποιοι συμφωνούν με τις θέσεις που αναπτύσουμε στο κείμενό μας ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Τα ...δώρα του Jumbo στον τουρκικό εθνικισμό να συνυπογράψουν συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα ή στέλνοντας e-mail στο protpolthraki@gmail.com γράφοντας όνομα, επώνυμο, πόλη και την λέξη “Υπογράφω”.

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Καταγγελία σοκ για τα Τζάμπο Θεσσαλονίκης: έβαλαν την αστυνομία να κάνει βάρδιες στα μπιχλιμπιδομάγαζα του Βακάκη!



Καταγγελία σοκ αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ: 

" ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΥΠΗΡΕΤΡΙΕΣ!"

Καταγγελία σοκ αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ Θεσσαλονίκης στο bloko.gr, που θέτει προ μεγάλων ευθυνών την αστυνομική διοίκηση της πόλης.

Διαβάστε την επιστολή:

"Ειμαι αστυνομικος στην ομαδα Διας Θεσσαλονικης.Εδω και 10 μερες με την εναρξη της υπηρεσιας μας αποστέλλονται ομαδες για φύλαξη σε στάσιμη υπηρεσία στα καταστήματα jumbo (σε ολα τα jumbo της θεσσαλονικης) και αποχωρούμε στο τελος της βαρδιας με αντικατασταση απο αλλη ομαδα.

Ολα αυτα γινονται με διαταγη του κεντρου Άμεσης Δρασης με την εξης εντολη:
 "ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ".

Έχω τις εξης αποριες:

Ντρεπονται να πουν στον αερα που μας στελνουν?

Υπαρχει λογος που φυλαμε μονο το συγκεκριμενο καταστημα και οχι τα υπολοιπα?

Επιτρέπετε να εκτελουμε σκοπια σε ιδιωτικη επιχειρηση?

Επιτρέπετε να στερουμε περιπολιες απο την φυλαξη του πολιτη για την φυλαξη εταιριων?

Τα αλλα καταστηματα δεν μας ενδιαφερει εαν δεχτουν επιθεση?

Εγω πρoσωπικα δεν εχω καμια διαθεση να διαχωριζω τις υπηρεσιες που προσφερω στην κοινωνια και ουτε εχω στο νου μου να κανω καριερα σαν φυλακας στα JUMBO οταν συνταξιοδοτηθω....ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΥΠΗΡΕΤΡΙΕΣ!!!!

Αναδημοσίευση από BLOKO.gr

http://www.bloko.gr/swmata-asfaleias/kataggelia-sok-astynomikoy-ths-omadas-dias-astynomikoi-eimaste-oxi-yphretries.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.