Παρακαλούμε όποιοι συμφωνούν με τις θέσεις που αναπτύσουμε στο κείμενό μας ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Τα ...δώρα του Jumbo στον τουρκικό εθνικισμό να συνυπογράψουν συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα ή στέλνοντας e-mail στο protpolthraki@gmail.com γράφοντας όνομα, επώνυμο, πόλη και την λέξη “Υπογράφω”.

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Jumbo Ηρακλείου και άρνηση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων


Ιστορίες από το κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης

1η καταγγελία

Αγαπητό tromaktiko,

σε μια από τις πάμπολλες «βόλτες» μας στο JUMBO Ηρακλείου Κρήτης, η μικρή μου κόρη διάλεξε ένα προϊόν και το έβαλε στο καρότσι μας. Στο σπίτι πια όμως αντιληφτήκαμε ότι ήταν ελαττωματικό. Έτσι απογοητεύτηκε και αγχώθηκε και δε θα ηρεμούσε ένα δε της το άλλαζα. Σας φαίνετε γνωστή αυτή η σκηνή?

Έτσι πολύ λίγο πριν κλείσει το μαγαζί επανήλθα για την αλλαγή αλλά δε κατέστη αυτό δυνατό. Πρόλαβα όμως να αγοράσω ένα καινούργιο.

Την επαύριο πήγα στις 13.00 για να το αλλάξω αλλά μου αρνήθηκαν επειδή οι αλλαγές για τα ελαττωματικά προϊόντα ξεκινάνε στις 14.00 και όχι νωρίτερα. Οπότε και έφυγα. Επανέρχομαι ξανά μια άλλη ημέρα από εκείνες που κάνουν αλλαγές ελαττωματικών προϊόντων στην ώρα μου. Ο υπάλληλος παραλαμβάνει το ελαττωματικό προϊόν και μου δίνει το ανάλογο παραστατικό για την επιστροφή λέγοντας μου ότι με αυτό μπορώ να αγοράσω ότι θέλω και ότι ισχύει  μόνο για εκείνη τη μέρα.

Του απαντώ ότι θα επιθυμούσα να πάρω τα χρήματά μου διότι το προϊόν το έχω ήδη ξαναγοράσει και δε έχω χρόνο να μπω στο τεράστιο μαγαζί να πάρω κάτι. Πάνω στη κουβέντα μου δίνει να καταλάβω ότι θα μπορούσα να έπαιρνα πίσω τα χρήματα εάν έπαιρνα κάτι με το παραστατικό και το επέστρεφα πίσω ως μη ελαττωματικό.

Έτσι ξαναφεύγω άπραγος για τρίτη φορά και αφού βρήκα χρόνο αργότερα μες στη μέρα πήγα ξανά να κάνω αυτό που νόμιζα ότι είχα καταλάβει.

Αγοράζω λοιπόν το ίδιο το προϊόν με το παραστατικό και πάω να το αλλάξω. Τότε αφού μου ξαναδίνουν πάλι ένα άλλο παραστατικό, επαναλαμβάνετε η ίδια ιστορία, αρνούμενοι πάλι να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου πίσω. Μάλιστα, και μόνο εκείνη τη στιγμή μου δείχνουν επιγραφή σε άχρωμο-διαυγές φόντο που λέει ότι χρήματα δεν επιστρέφονται. Έτσι, ζήτησα το προϊστάμενο οπότε και μιλούσαμε όλοι εκεί. Τελικά άκρη δε βγήκε.

Μάλλον κατέληξα να είμαι ο γραφικός της παρέας αφού σύμφωνα με αυτούς, σε κανένα μαγαζί δεν επιστρέφονται χρήματα όταν αγοράζεις ελαττωματικά προϊόντα!

Δηλαδή « Πλήρωσες? Έχασες! »

Ευτυχώς έμαθα, και μόνο με 2.99 ευρώ που ήταν το ποσό που τους ζητούσα, ότι στην Ελλάδα μας σπρώχνουνε τα χαλασμένα και μας κάνουν και τους δύσκολους όταν κάποιοι από μας τα επιστρέφουμε.

Τέλος,  η απληστία των μεγάλων εταιριών ξεπερνά τα όρια του νόμου, στηριζόμενη στη καλή καρδιά και στάση που έχει ο Έλληνας καταναλωτής.


2η καταγγελία

Το πρωι της Δευτέρας εκανα τις αγορες μου στο Jumbo του Ηρακλειου Κρητης.

Ανάμεσα στα ψωνια μου ηταν και μια κουνουπιερα για το βρεφικο καροτσι. Αυτη λοιπον την κουνουπιερα την ειδα στο ραφι 1.50ευρω και οταν τελειωσα απο το ταμειο τσεκαρα την αποδειξη και ειδα οτι ειναι χρεωμενη 2,99.

Απευθυνομαι στην ταμια τις εξηγω τι εχει συμβει και πηγαινουμε μαζι στο ραφι(ευγενεστατη), οντως μου λεει εχετε δικιο θα σας φωναξω καποιον υπευθυνο, και εδω αρχιζει το σοου, 

ερχεται μια κοπελα πηγαινει μονη της στο ραφι παιρνει το μπαλισαζ το κοιταει μιλαει στο τηλεφωνο με καποιον παει στο ταμειο και μου φερνει 2.99λεπτα στο χερι και μου απανταει αυτο που μπορω να κανω ειναι να σας δωσω τα λεφτα και κανει κινηση να φυγει. 

Της λεω εγω θελω το προιον στην τιμη που εχετε στο ραφι ειναι γεματη η σκαλετα με προιοντα που εχουν αυτην την τιμη και οχι τα λεφτα. Μου απαντα δε γινεται σας δινω τα λεφτα η τιμη αφορα κορδελες, 

ζηταω τον διευθυντη καταστηματος και μου απαντα πως αυτη ειναι υπευθυνη σε αυτο το θεμα δεν γινεται κατι αλλο και φευγει. 

Τοτε της λεω πως θα το παρω φωτογραφια και θα το βγαλω στο ιντερνετ, και μου απαντα οπως νομιζεις. Παω στο ραφι και εχει παρει το μπαλισαζ, την ξαναβρισκω και της λεω το εβγαλες ε; Και απλα χαμογελα ειρωνικα...

Δεν ειναι τα 3ευρω δεν ειναι το λαθος που εγινε, ειναι που δεν το αναγνωρισε να μιλησει με τον πελατη να με ακουσει να προσπαθησει να βρει μια λυση αφου ηταν και υπευθυνη (με τι κριτηρια;). Και οχι να μου πασαρει τα λεφτα και να φυγει, και για να μιλησεις με τον διευθυντη τι χρειαζεται; Αιτηση;
Αναγνώστης



Αναδημοσίευση από Τρομακτικό

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/08/jumbo.html
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/jumbo.html

Παρακαλούμε όποιοι συμφωνούν με τις θέσεις που αναπτύσουμε στο κείμενό μας ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Τα ...δώρα του Jumbo στον τουρκικό εθνικισμό να συvυπογράψουν συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα στο πάνω μέρος του ιστολογίου ή στέλνοντας e-mail στο protpolthraki@gmail.com γράφοντας όνομα, επώνυμο, πόλη και την λέξη “Υπογράφω”.

Πρωτοβουλία Πολιτών «ΘΡΑΚΗ»
protpolthraki.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.