Παρακαλούμε όποιοι συμφωνούν με τις θέσεις που αναπτύσουμε στο κείμενό μας ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Τα ...δώρα του Jumbo στον τουρκικό εθνικισμό να συνυπογράψουν συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα ή στέλνοντας e-mail στο protpolthraki@gmail.com γράφοντας όνομα, επώνυμο, πόλη και την λέξη “Υπογράφω”.

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Jumbo: Το ελικόπτερο των 50ε που δεν πετούσε. Εξαπατημένοι πελάτες προτρέπουν "ΜΗΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΑΜΠΟ"



Maria says:
January 9, 2010 at 6:32 pm


Κάτι αντίστοιχο μου συνέβη και μένα αυτές τις μέρες. Στις 5/1/2010 αγόρασα μαζί με τον γιό μου ένα ασύρματο ελικόπτερο. Όταν πήγαμε σπίτι, ακολουθήσαμε πιστά τις οδηγίες χρήσης. Το φορτίσαμε, βάλαμε μπαταρίες στο κοντρόλ του και με χαρά είπαμε να το δοκιμάσουμε. Επειδή γράφει ότι η λειτουργία του πρέπει να γίνεται κάτω από επιτήρηση ενήλικα, προσωπικά εγώ ξεκίνησα να το λειτουργήσω.
Με το που σήκωσα τον μοχλό γιά να απογειωθεί, αυτό χοροπήδαγε στο πάτωμα και στο τέλος μπατάρισε. Αμέσως το θεώρησα σαν ελαττωματικό, το ξανάβαλα στη συσκευασία του και το πήγα στο JUMBO Αλίμου, απ’όπου το είχα αγοράσει 2 μέρες πριν. Υπάρχει πινακίδα στην είσοδο που γράφει ότι αλλαγές ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ προϊόντων γίνονται από Τρίτη έως Παρασκευή και αλλαγές ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ, ΜΟΝΟ κάθε Δευτέρα και Σάββατο από 2-6 μμ. Δεκτό. Ξαναπήγα σήμερα Σάββατο.
Με το που το είδαν, μου είπαν ότι αυτά δεν αλλάζονται. Τους είπα ότι, αν καταφέρουν και το πετάξουν, εγώ θα το πάρω πίσω. Οι νεαρές και νεαροί που ήταν πίσω από τον πάγκο με μιά ψυχρότητα μου είπαν ότι το γράφει και το καρτελάκι, κάτω από την τιμή. Τους ξαναείπα ότι δεν είναι δυνατόν ένα προϊόν που στοιχίζει 50 € να μην μου το καλύπτουν με κάποια εγγύηση λειτουργίας ή αλλαγής !! Από τον νόμο είναι υποχρεωμένοι να το αλλάξουν. Η απάντηση ήρθε άμεσα “Και εμείς βάσει νόμου, δεν το αλλάζουμε”. Ο νεαρός “τεχνικός”, το άνοιξε και είδε ότι ένας μικρός πλαστικός άξονας του έλικα, πάχους οδοντογλυφίδας και μήκος ενός εκατοστού ήταν σπασμένος. Μου ξαναλέει “δεν αλλάζεται, βάσει κανονισμού”. Εκνευρισμένη του απάντησα πώς είναι δυνατόν να πουλάνε κινέζικα προϊόντα φτιαγμένα με “ψεύτικα” υλικά και να τα δίνουν τόσο ακριβά και το κυριότερο να μην τα παίρνουν πίσω ????

Από κει και πέρα, αδιαφορία. Δεν ξανασχολήθηκαν μαζί μου. Και ερωτώ : Υπάρχει νόμος που να λέει ότι δεν υποχρεούνται εις αντικατάσταση προϊόντων με πρόβλημα ?
Δεν είναι μόνο το κόστος του είδους που το βρίσκω υπερβολικό γιά τέτοια ψευτοκατασκευή. Δεν είναι το ότι το παιδί μου το πήρε με τα χρήματα που έβγαλε από τα κάλαντα. 50€ είναι πολλά γιά εμάς τους χαμηλόμισθους, αλλά είναι σταγόνα στον ωκεανό γιά έναν κολωσσό σαν την αλυσίδα JUMBO.

Δεν υπάρχει καμμία ανθρωπιά, καμμία ευαισθησία, καμμία εξυπηρέτηση. Είναι όλοι τους απρόσωποι και ψυχροί επαγγελματίες. Έτσι δυστυχώς έχουν εκπαιδεύσει και τους υπαλλήλους τους. Κ Ρ Ι Μ Α.

admin says:
January 10, 2010 at 8:05 pm
Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μην ξαναψωνήσουμε απο τα Jumbo. Εγω απο ανάλογη συμπεριφορά ΔΕΝ ξαναπήγα στα Jumbo

Aggelis says:
January 26, 2010 at 10:45 am
Είναι απαράδεκτοι. Κρύβονται πίσω από τη φράση πολιτική της εταιρίας επειδή γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα βασιλεύει η ανομία! Για παράδειγμα δέχονται τα χρηματά μας μετρητοίς και επί τόπου σε ότι αφορά τις πωλήσεις όλες τις μέρες της εβδομάδος και μέχρι αργά παραβιάζοντας το ωράριο που παλεύουν να διατηρήσουν τα φτωχομάγαζα αλλά όταν πρόκειται για αλλαγές ελλατωματικών προιόντων δέχονται μόνο δύο μέρες και σε ώρες που κανένας δεν μπορεί να πάει εκεί..οπότε πρέπει να χάσεις την δουλειά σου για να πάρεις στην πλάτη (αυτό που εξ ορισμού έπρεπε να είναι σε καλή κατάσταση) και να το πας για αντικατάσταση…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

Υσ. Χτες έφυγαν άλλοι δύο απογοητευμένοι μαζί μου στις 18:10 επειδή δέχονταν αλλαγές μέχρι 18:00….ΝΤΡΟΠΗ

ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ..

Αναδημοσίευση από pelatis.blogspot

 http://www-pelatis.blogspot.gr/2011/02/jumbo.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.